Da li ćemo u 2030. godini imati kraću radnu nedelju, više dana odmora, seen opciju na mejlovima… ne znamo i nećemo saznati iz ovog predviđanja iza kojeg stoje kolege iz Ogilvy Consultinga.
Ono što ćemo saznati su odgovori na neka važnija pitanja, dobićemo uvid u smer kojim će se kretati naša industrija, ali i one nama srodne. Videćemo koliki će biti uticaj veštačke inteligencije, klimatskih promena, pa i pandemije koja je sada iza nas. Iznenadićemo se činjenici da će 2030. godine ljudi stariji od 65. biti demografija koja troši najviše novca. Zadovoljiće nas saznanje da će do tada, po prvi u istoriji, žene biti bogatije od muškaraca. Obradovaće nas okolnosti u kojima će kompanije sve više ulagati u društveno odgovorna pitanja. Pročitajte tekst na linku i recite nam šta mislite, da li 2030. stiže u isto vreme kod nas kao i u svetu?